FAQ's
Advies en antwoorden op veelgestelde vragen. Als we u verder van dienst kunnen zijn, neem dan contact met ons op via contact.
Wie zijn wij?
Manuka Doctor’s roots zijn gevestigd in de groene bergen van Nieuw-Zeeland, waar onze imkers authentieke Mānuka Honing van hoge kwaliteit oogsten. De vraag om
authentieke Mānuka honing is in de laatste jaren toegenomen door de snelgroeiende reputatie omdat het je algemene welzijn een boost geeft.
De oorsprong van Manuka Doctor gaat terug tot 1909, en sinds de dag van onze
oprichting zijn onze honingproducten net zo uniek en natuurlijk als het land waaruit ze afkomstig zijn, wat een bewijs is van onze filosofie – het beste van de natuur uit Nieuw-Zeeland. Manuka Doctor is één van de weinige Nieuw-Zeelandse honingbedrijven met een volledig geïntegreerd, privébezit model – van de bijenkorf tot bij jou thuis.
In 2011 lanceerde Manuka Doctor ’s werelds eerste bekroonde huidverzorgingslijn
met Gezuiverd Bijen gif (PBV™) en Gecertificeerde Mānuka Honing. Deze huidverzorgingslijn maakt gebruik van de krachtigste ingrediënten uit de
bijenkorf. Al onze klinisch geteste huidverzorgingsformules zijn verfijnd,
geconcentreerd en 100% bij-vriendelijk. Bovendien is er een product voor elke
huidtype en gelegenheid!
Is Manuka Doctor Manuka Honing uit Nieuw-Zeeland?
Al onze Manuka honing bij Manuka Doctor is 100% Nieuw-Zeelandse Honing.
Al onze Manuka Honing wordt getest in Nieuw-Zeeland en gecertificeerd door de Nieuw-Zeelandse Overheid als Nieuw-Zeeland Manuka Honing.
Onze Manuka Honing wordt verpakt in Nieuw-Zeeland voordat het naar Nederland gaat.
Kan iedereen onze skincare producten gebruiken?
Zoals met ieder nieuw product, adviseren wij eerst een patchtest uit te voeren voor gebruik.
Gebruik het product niet als je allergieën hebt voor bijensteken of één van de
vermelde ingrediënten.
Al onze producten zijn ontworpen en veiligheid getest met de aanname dat de
consument zwanger kan zijn of borstvoeding kan geven tijdens het gebruik. Toch
adviseren we altijd om een arts te raadplegen voor gebruik.
Waarom een Patchtest?
Patchtesten wordt over het algemeen aanbevolen om te controleren of een ingrediënt een allergische huidreactie veroorzaakt.
Gebruik onze producten niet als je allergisch bent voor bijensteken of één van
de ingrediënten die in het product zijn vermeld. De ingrediëntenlijst is te
vinden op de productpagina's van onze website.
Heb je vragen over de ingrediënten in onze producten? Neem dan gerust contact met
ons op.
Bestellingen retourneren
Defect product
Is je product defect of van slechte kwaliteit? Laat het ons binnen 30 dagen weten.
Je kunt het dan terugsturen naar ons magazijn in Duitsland. Als het product inderdaad defect is, krijg je je geld terug of een nieuw product én vergoeden we de retourkosten.
Toch niet tevreden?
Je kunt ongeopende en verzegelde producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren voor een terugbetaling.
Retourkosten zijn dan voor eigen rekening. We verwerken je terugbetaling zodra we het product hebben ontvangen.
Retouradres:
Uhlhorn GmbH & Co. KG
c/o Manuka Honey (Europe) Limited
Georg-Henschel-Str. 3
28197 Bremen, Duitsland
Vermeld je ordernummer en gebruik een traceerbare verzendmethode. Vraag altijd om een verzendbewijs.
Let op: neem altijd eerst contact met ons op via info@manukadoctor.nl voor goedkeuring. Zonder goedkeuring kunnen we je retour niet verwerken.
Bestellingen wijzigen of annuleren
Wil je de bezorgopties wijzigen? Gebruik dan de My DHL-app voor meer flexibiliteit in de levering.
Bestellingen kunnen na plaatsing helaas niet meer worden geannuleerd.
Kan ik telefonisch contact opnemen?
Helaas zijn wij momenteel telefonisch niet bereikbaar.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Controleer je spambox of map met ongewenste e-mail. Geen bevestiging na 48 uur?
Stuur ons dan een e-mail of bericht via het contactformulier. Om jou sneller te kunnen helpen, verzoeken wij je zoveel mogelijk van de volgende opties in te vullen:
Naam:
Datum
Tijdstip:
Bedrag:
Bestelnummer:
Wat zijn de levertijden?
Wij streven altijd binnen 3-5 werkdagen te leveren. Je ontvangst automatisch per e-mail of WhatsApp jouw bezorginformatie. Soms kan dit door drukte langer duren, houdt daarom altijd je mail/telefoon in de gaten voor de laatste updates over uw bestelling.
Mijn bestelling is geretourneerd, wanneer wordt het bedrag teruggestort?
Als jouw bestelling geretourneerd is, kan het enkele werkdagen duren voordat deze
verwerkt is. Je ontvangt automatisch per e-mail informatie over je terugbetaling.
Waarom kan ik mijn loyaliteitspunten/kortingscode niet gebruiken bij het afrekenen?
Bij bepaalde acties op onze producten is het niet mogelijk om deze te combineren
met extra kortingscodes of loyaliteitspunten.
Loyaliteitspunten kunnen niet gebruikt worden i.c.m. aanvullende codes, producten met gratis verzending en bundelaanbiedingen tenzij anders aangegeven is.