FAQ's
Advies en antwoorden op veelgestelde vragen. Als we u verder van dienst kunnen zijn, neem dan contact met ons op via contact.
Wie zijn wij?
Manuka Doctor’s roots zijn gevestigd in de groene bergen van Nieuw-Zeeland, waar onze imkers authentieke Mānuka Honing van hoge kwaliteit oogsten. De vraag om
authentieke Mānuka honing is in de laatste jaren toegenomen door de snelgroeiende reputatie omdat het je algemene welzijn een boost geeft.
De oorsprong van Manuka Doctor gaat terug tot 1909, en sinds de dag van onze
oprichting zijn onze honingproducten net zo uniek en natuurlijk als het land waaruit ze afkomstig zijn, wat een bewijs is van onze filosofie – het beste van de natuur uit Nieuw-Zeeland. Manuka Doctor is één van de weinige Nieuw-Zeelandse honingbedrijven met een volledig geïntegreerd, privébezit model – van de bijenkorf tot bij jou thuis.
In 2011 lanceerde Manuka Doctor ’s werelds eerste bekroonde huidverzorgingslijn
met Gezuiverd Bijen gif (PBV™) en Gecertificeerde Mānuka Honing. Deze huidverzorgingslijn maakt gebruik van de krachtigste ingrediënten uit de
bijenkorf. Al onze klinisch geteste huidverzorgingsformules zijn verfijnd,
geconcentreerd en 100% bij-vriendelijk. Bovendien is er een product voor elke
huidtype en gelegenheid!
Is Manuka Doctor Manuka Honing uit Nieuw-Zeeland?
Al onze Manuka honing bij Manuka Doctor is 100% Nieuw-Zeelandse Honing.
Al onze Manuka Honing wordt getest in Nieuw-Zeeland en gecertificeerd door de Nieuw-Zeelandse Overheid als Nieuw-Zeeland Manuka Honing.
Onze Manuka Honing wordt verpakt in Nieuw-Zeeland voordat het naar Nederland gaat.
Kan iedereen onze skincare producten gebruiken?
Zoals met ieder nieuw product, adviseren wij eerst een patchtest uit te voeren voor gebruik.
Gebruik het product niet als je allergieën hebt voor bijensteken of één van de
vermelde ingrediënten.
Al onze producten zijn ontworpen en veiligheid getest met de aanname dat de
consument zwanger kan zijn of borstvoeding kan geven tijdens het gebruik. Toch
adviseren we altijd om een arts te raadplegen voor gebruik.
Waarom een Patchtest?
Patchtesten wordt over het algemeen aanbevolen om te controleren of een ingrediënt een allergische huidreactie veroorzaakt.
Gebruik onze producten niet als je allergisch bent voor bijensteken of één van
de ingrediënten die in het product zijn vermeld. De ingrediëntenlijst is te
vinden op de productpagina's van onze website.
Heb je vragen over de ingrediënten in onze producten? Neem dan gerust contact met
ons op.
Bestellingen annuleren / Bestellingen retourneren
Als jij een bestelling hebt geplaatst die jij wenst te annuleren, kun je contact met ons opnemen via het contact formulier. Helaas hebben wij een klein tijdsbestek waarin dit mogelijk is.
Als wij jouw bestelling niet meer kunnen annuleren of deze al onderweg is, kun jij de bestelling aan de deur weigeren of online via de Track & Trace.
Mocht je bestelling toch zijn afgeleverd of wil jij jouw bestelling retourneren, kan dat naar:
Logistics Storage E-fulfilment
t.a.v. byrd technologies GmbH
Heierkerkweg 1
5928 RM Venlo
Vermeld uw ordernummer bij de retourzending en vraag altijd voor de zekerheid een verzendbewijs. Let op! Wij accepteren alleen ongeopende producten.
Kan ik telefonisch contact opnemen?
Helaas zijn wij momenteel telefonisch niet bereikbaar. Als je telefonisch benaderd wilt worden kun je altijd een verzoek indienen via ons contact-formulier met jouw telefoonnummer.
Let op! Wij bellen u wel met een privé of onbekend nummer.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Controleer je spambox of map met ongewenste e-mail. Geen bevestiging na 48 uur?
Stuur ons dan een e-mail of bericht via het contactformulier. Om jou sneller te kunnen helpen, verzoeken wij je zoveel mogelijk van de volgende opties in te vullen:
Naam:
Datum
Tijdstip:
Bedrag:
Bestelnummer:
Wat zijn de levertijden?
Wij streven altijd binnen 2-3 werkdagen te leveren. Je ontvangst automatisch per e-mail of WhatsApp jouw bezorginformatie. Soms kan dit door drukte langer duren, houdt daarom altijd je mail/telefoon in de gaten voor de laatste updates over uw bestelling.
Mijn bestelling is geretourneerd, wanneer wordt het bedrag teruggestort?
Als jouw bestelling geretourneerd is, kan het enkele werkdagen duren voordat deze
verwerkt is. Je ontvangt automatisch per e-mail informatie over je terugbetaling.
Waarom kan ik mijn loyaliteitspunten/kortingscode niet gebruiken bij het afrekenen?
Bij bepaalde acties op onze producten is het niet mogelijk om deze te combineren
met extra kortingscodes of loyaliteitspunten.
Loyaliteitspunten kunnen niet gebruikt worden i.c.m. aanvullende codes, producten met gratis verzending en bundelaanbiedingen tenzij anders aangegeven is.